Reklamation
Hos by Green Cotton bestræber vi os altid på at lave produkter af højeste kvalitet. Skulle du mod forventning alligevel modtage et produkt, som ikke lever op til dine forventninger, vil vi meget gerne høre fra dig inden du sender varen/ene retur.
Du indgiver en reklamation ved at kontakte vores kundeservice på mail shop@bygreencotton.dk hvis din ordre er lagt på vores webshop www.bygreencotton.dk - Din sag vil blive behandlet inden for et par hverdage.
Er der sket en pakkefejl?
Har du modtaget en forkert ordre eller et forkert produkt, bedes du kontakte vores kundeservice på telefon +45 7070 2503. eller mail shop@bygreencotton.dk. Angiv venligst dit ordrenummer samt en beskrivelse af reklamationens art (gerne med billede).
Produkt købt hos en af vores forhandlere
Er dit produkt købt i en butik eller online hos en af vores forhandlere, bedes du kontakte købsstedet som vil hjælpe med en løsning på udfordringen.